www.SerbestAlan.CoM’dayız!

01/02/2009

Canbar Aşk Büyüsü


buyuİnternette ordan oraya zıplarken Canbar adlı bir aşk büyüsüne rastladım. Okurken öyle etkilendim ki sizinde mutlaka okumanızı istedim. Sözünü ettiğim Canbar aşk büyüsünün kökeni Asya’ya dayanıyormuş. Asya’nın neresine demeyin bilmiyorum. Bu aşk büyülerinin arasında en eskisi ve en tesirlisi olduğu, bu büyüyü bozmanın neredeyse imkansız olduğu belirtiliyor. Ayrıca garantili büyüdür efendim bu Canbar büyüsü. %100 garanti veriyorlar. Ayrıca aşk büyülerinin içinde yapılması en kolayıymış. O yüzden büyüyü yaparken hiç zorlanmayacağız. Gelelim büyünün yapılışına… Hocam anlatırken bende açıklamalarımla yardımcı olacağım. Gerçekten çok kolay bir büyü.

Canbar aşk büyüsü yapmak için bir adet tabak büyüklüğünde ince deri tabakası alınır.

Acaba niye düdüklü tencere büyüklüğünde değil diyor insan. Neyse benim o işlere aklım pek ermiyor hocam.

Bulamayanlar kumaş veya kağıt kullanmışlardır.

E Allah razı olsun hocam. Ben yarım aklımla deri ceketimi keserdim bunu belirtmeseniz.

Deri tabakası tabak tersine çevrilerek kenarlarından deri üzerine kalem vasıtasıyla bir çember çizilir. Bu çizgi üzerinden deri tabakası daire şeklinde kesilir.

Burası çok önemli arkadaşlar daire şeklinde olacak. Elips şeklinde çizerseniz büyü tutmaz. Sonra hocam olmadı hocam tutmuyor bu büyü demeyin adama. Bulabiliyorsanız pergel kullanın. Evet hocam siz devam edin anlatmaya.

Tekrar bir boy küçük bir tabak alınır tabak tersine çevrilerek kenarlarından deri üzerine kalem vasıtasıyla bir çember daha çizilir. Bu çizilen çember ortalanarak su bardağı ağzıyla iç içe geçmiş iki çember daha çizilir bu çemberlerin iç içe geçtiği alan içerisine aşık olması istenen kişiyle büyü yaptıran kişinin adları birbirine bitişik olarak el yazısı şeklinde bütün harfler birbirine değmek kaydıyla yazılır.

Hocam lafınızı balla kesiyorum ama el yazısıyla olacak dediniz ya… Şimdi vallahi ortaokulda lisede niye bize el yazısı dersi verildiğini daha iyi anladım. Oysa büyü yapmaya yarıyormuş meret. Kim derdi el yazısı sayesinde sevdiğime kavuşacağımı. Neyse hocam devam edin siz.

Yazı kesinlikle çember çizgilerine değmemelidir.

Aman arkadaşlar sakın haaa sakın. Değerse ters teper maazallah.

Canbar aşk büyüsü çok eski bir aşk büyüsüdür bu sebeple çemberlerin ve yazıların mürekkebinin çini mürekkebi olması tavsiye edilir.

Demekki yeni bir büyü olsaydı mesela 2000’li yıllarda bulunmuş bir büyü olsaydı bilgisayarda yazıp çıktısını alarak yapmamız gerekecekti. Eee her şeyi usulüne göre yapacağız. Hocam her konuda olduğu gibi bu konuda da haklı.

Bu daire şeklinde deri üzerine hazırlanıp bitirilmiş olan canbar aşk büyüsü temiz bir yerde saklanır.

Hijyen hayatımızın her alanında önemli arkadaşlar görüyorsunuz dimi? Benim evide bok götürüyor ne yapacağım bilmiyorum. Temizlik için birini tutayım bari. Hem büyü bahanesiyle temizlikte aradan çıkar.

Tam güneş doğmadan önce çıkarılıp sessiz sakin bir ortamda düzgün bir zemine konulur. Merkezdeki yazı net görülecek bir mesafeden merkezdeki yazıya gözler odaklanarak 160 defa canbar denir.

Güneş doğmadan önce koymak kolay her gün sabahlıyorum da bu 160 kere canbar kelimesini nasıl diyeceğim. Söylerken sayması da sorun olacak. Aaa aklıma geldi. Gözler odaklanacak 1 canbar 2 canbar 3 canbar hop canbar hop 4 canbar 5 canbar hop canbar hop.

Sonunda aşık edilecek kişinin adı, anne adıyla birlikte (falan kızı veya filan oğlu) bana böyle bağlansın, ayrılamasın, canbar olsun diye tam 40 defa anılır ve bu işlemler yirmi gün tekrarlanır.

Ahh be hocam bu zor işte. Ben annesinin ismini bilmiyorum. Babasının adını yazsak olmaz mı? Olmaz dimi? Neyse bulacaz artık. Birde hocam bu işlemler 20 gün yapılır dediniz. Ben bir seferde 40×20=800 kereyi bir günde söylesem daha tesirli olmaz mı? Olmaz dimi benimki de laf işte hocam. Cahilliğime verin.

İlk yedinci günden itibaren canbar aşk büyüsü etkisini göstermeye başlar yirmi günün sonunda o kişi muradına erer, dilediği kişiye kavuşur.

Ya hocam şimdi günaha girmekte istemiyorum ama size bir şey sormak istiyorum. Bir şeyi 40 kere dersen olur derler. Bu acaba Canbarın hikmetinden midir?

%100 garanti verdi hocam ama benim aklıma takılan şeyler var… Ben diyorum ki acaba büyüde bir karışıklık olur mu? Yani misal Fatma kızı Hatice yazsam acaba dünyadaki ana adı Fatma olan bütün Hatice’ler bana aşık olmasın. Maazallah aileler dağılır benim yüzümden. Gerçi cinler periler bilir dimi benim Haticemi… Peki ya benim dışımda başka biride bu büyüyü Hatice’ye yaparsa ne olacak? Kötü yola düşmesin sonra kız?

Umut fakirin ekmeği ne de olsa canım. Ben yapayım yine büyümü. Ya bir dakika birileri benim ekmeğimle mi oynuyor ne? Yok hocam yapmaz öyle şeyler saçmalıyorum yine…

28 Yorum »

  1. vallahi sedef arkadaşa katılıyorum bi cinlere inlere karışmayalım tövbe mazallah hocalık durumuna düşmeyelim ailem asıma sıçar ama tutarsada kurban kescem

    Yorum tarafından özlem — 19/02/2009 @ 12:31

  2. Ben yukarıdaki yazıda bu zihniyetle dalga geçmiştim :D Bu yazdıklarıma bakarak ciddi ciddi bunları yapanlarda mı var yoksa :D Vah bana ki ne vah :D Büyüdür zarttır zurttur yalan dolan inanmayın etmeyin. Doğru olsa bile (ki kesinlikle değil) sizi büyüyle seveceğine zaten hiç sevmesin. Hiç mi kendinize saygınız, özgüveniniz sarsılmıyor anlamıyorumki.

    Yorum tarafından Tutku — 19/02/2009 @ 19:14

  3. ya varya gülmekten öldüm yaaa..hakikaten…büyüyü anlatana değilde o aralarda soru soranın yazdıkları süper yaaa::))))arkadaş süper yaaa..ben bi sıkıntıyla açtım bu siteyi..ama gülmekten derdimide unuttum..bravo yaaa..

    Yorum tarafından bahar — 02/06/2009 @ 18:37

  4. Adres vermiş inner denilen kişi ama sildim tabiki. Umut tacirlerine pirim yok bu sitede. büyü ilkçağlardan kalma sömürü biçimidir. Bunlardan medet umanlar çaresiz, kendine ve insanlara güveni, saygısı olmayan akılsızlardır. Neymiş aşk büyüsüymüş. Aşkın kendisi büyüdür ama anlayabilene işte. Üstüne bir daha büyüye gerek yoktur. Bu akılsızların kocakarı uydurmaları işte. Büyü diye bir şey yok sokun kafanıza şunu. Hacı hocalara para kaptırmayın.

    Yorum tarafından Tutku — 25/06/2009 @ 15:11

  5. korkunç…

    Yorum tarafından pınar — 11/07/2009 @ 15:46

  6. büyü diye birşey yok sözüne asla katılmıyorum. ki katılamam çünkü büyünün varlığı Kur’an da ayetle sabit. ancak tabiki aynı ayetlerde, büyüyle uğraşan kişilerin cennet yüzü görmeyeceği de belirtiliyor. biz en iyisi varlığına inanalım ama asla ondan medet ummayalım. Tutku arkadaşımızın da dediği gibi zaten biri beni büyüyle sevecekse hiç sevmesin kardeşim…

    Yorum tarafından aasi43 — 13/07/2009 @ 00:29

  7. aklınız varsa yapmayın ….

    Yorum tarafından pınar — 18/07/2009 @ 12:12

  8. sırf onunda canı yansın ıstedıgım ıcın en azından denıycem yok oyle bırının hayatını mahvedıp sonrada sıkılıp cekıp gıtmek sadece bıraz surunmesı ıcın yapıcam umarım tutar…

    Yorum tarafından semaaa — 18/07/2009 @ 16:41

  9. arkadaşlar saçmalamayın. sizi büyüyle sevecekse hiç sevmesin. aklınızın bir köşesinde hep gerçekten sevmediği büyü yüzünden sevdiği olacak. bu şekilde yaşanır mı? saçmalamayın. bu sadece sevdiği insanı kaybedenler için teselli.. yapmayın.

    Yorum tarafından lrs — 01/08/2009 @ 00:20

  10. Yorumlarınızı okudum benimde sevdiğim var.çok canım sıkkındı.Ama yorumlardan sonra çok eğlendim çok değişik şeyler yazmışsınız ve bu büyü işini başlamadan bitirmeye karar verdim.Allah Bana onu hayırlı ise nasip eylesin.Sizede bol şanslar

    Yorum tarafından Esmer — 21/09/2009 @ 00:22

  11. Onlarca yorumu sildim. Burası büyü nasıl yapılır yok şöyle yapın böyle yapın diye birbirinize tavsiye adı altında saçmalıkları anlatabileceğiniz yer değil. Hacı hoca büyücü üfürükçülerle işim olmaz. Ulan o kadar yazdım konuda halen anlamadınızmı büyüyü yapanlarla dalga geçtiğimi(!) Büyü yapmaya teşvik eden 100′e yakın yorum tarafımdan silinmiştir…

    Yorum tarafından Tutku — 14/10/2009 @ 04:22

  12. yapmayın etmeyin aklınızı başınıza toplayın benimde sevdiğim var ayrıldık ee bende mi bu saçmalıklara katılayım bırakın allahınızı severseniz ya uğraşmayın böyle işlerle kendinize yazık nasipte yoksa yoktur demektir

    Yorum tarafından zeynep — 17/10/2009 @ 19:07

  13. Ben konuyu okuyup yazarının büyü vb. şeylerle dalga geçtiğini anlamadığım halde karşı tarafa şerefsiz, salak, züppe, kuş beyinli diyen ve bunları tarzanca msn diliyle yazmaya çalışan bir angutum. O nedenle herkesden özür diliyorum.

    İleti yönetim tarafından düzenlenmiştir.

    Yorum tarafından dedo — 17/10/2009 @ 22:15

  14. adamsan bunuda yayınlarsın yönetici. arkadaşlar bi daha bu sitede yorum yapmayalım. sitenin adını serbest alan koymayaydın o zaman. serbest alansa bırakın ne yazacaksak yazalım. kafana göre milletin yorumlarını değiştiremezsin.

    Yöneticinin Cevabı: Belki adam değil kadınım nerden biliyorsun(?) Özgürlük başkalarının kişiliklerine hakaret etme hakkını vermez. Aksine onun adı özgürlük değil terbiyesizlik olur. Hem konuyu yanlış anlamışsın hemde yazarına hakaret etmişsin(!) Diğer yorumlar değiştirilmemiş niye(?) Demekki sadece düzgün yorumlar onaylanıyor.

    Yorum tarafından aslann — 18/10/2009 @ 20:08

  15. ya iyi tamam makara güzel hos gülüp egleniosunuz da .böyle biseyi aklina koymak bile tehlikelide olabilir (cinler acisindan)
    ama ask öyle biseyki büyüye kadar düsebilio insan.tek tarafli olan ask maalesef herseyi yaptirio insana.elbette yapmadim ama yapicaktim salaklik olarak görsenizde ask salakliksa salakligimi kabul ediyorum
    …ama yapmadim dediniz gibi büyüyle ask olmaz kölelik olur..

    Yorum tarafından feyza — 01/12/2009 @ 16:48

  16. “Sağ elindekini atıver, onların yaptıklarını yutacaktır; çünkü onların yaptıkları yalnızca bir büyücü hilesidir. Büyücü ise nereye varsa kurtulamaz.” (TAHA SURESİ / 69)

    Resulullah (sav) buyurdular ki: “Kim (sihir maksadıyla) bir düğüm vurur sonra da onu üflerse sihir yapmış olur. Kim sihir yaparsa sirke düşer. Kim birşey asarsa, o astığı şeye havale edilir.”

    Yorum tarafından ismail — 17/12/2009 @ 07:30

  17. yalan yaa inanmayn bn yaptım tutmadı!

    Yorum tarafından semra tok — 04/01/2010 @ 17:19

  18. ya arkiler.. iii iii hosda .. yapayim bare die yazmislar.. yapanlar tuttumu bare ya?…gerci bende inanmam böle seylere ama arkadas var o yaptirdi, yaneh kndi yapmadi yaptirdii hocaya.. simdi sözlendiler..onu gördm öle onun istedi oldu die bende inanmaya basladim.. ama genede pek umitli diilm.. yaapanlar varsa bi zahmet geri yazsin tuttumu tutmadimi die..

    Yorum tarafından binnur — 10/01/2010 @ 01:47

  19. ya sakın demein .yanlış yaparsınız başınız yanar.hem büyü şehtanın işi. ondan medet ummayın. allahtan medet umun o sizin için en iyisini yapan ve düşünendir.

    Yorum tarafından mehmet — 17/01/2010 @ 20:50

  20. arkadaşlar bunu bende yaptım ama olmadı etkisi falan yok yani palavra

    Yorum tarafından agro — 08/03/2010 @ 16:17

  21. Böyle bir şeyi yapanlar veya yapmaya çalışanlar gerçekten kusura bakmayın ama ahmaksınız derim..

    Bana yapılmasından şüphelendiğim için araştırdım bu konuyu. Kız arkadaşımın arkadaşı söylemişti bana.. Bu kızda benim

    iki parça eşyamı almıştı, iyicene şüphelenmiştim.

    Büyü ile sevecekse sevmesin, siz büyü yaparak zoraki olarak kişinin özgür iradesini elinden alarak yapıyorsunuz.

    Yapmayın arkadaşlar.. Öteki dünyanızı, ahiret hayatınızı düşünün..

    Şeytana el uzatmayın. Bırakın hayırlısı neyse o olsun.. Biri sizi istemiyorsa, sizde çekin gidin, siz onu değil,

    o sizi kaybetti diyin. Ahir ömrünüzü bir anlık hırs için yakmayın..

    Yorum tarafından Emre24Bursa — 30/03/2010 @ 10:27

  22. iyi gecelr yorumları okudum.arkadaşlar 3seneye yakın bir erkekle birlikteliğim vardı evliliğe karar vermiştik.ailesi istemedi ve kız kardeşi yoluma cıktı birgün sen bırakmassan abimi ben heryolu yapcam sizi ayırcam dedi.sevgilim bensiz nefes almaz birbirimiz çok sevmiştik.canını sıkma biz evlenceğiz.kız beni gördü yine seni uyarmıştık dedi.aradan birkaç gün geçti bir akşam arıyorum telefonumu açmıyr mesaja cevap vermiyor arkadaşım sonunda açtı telefonu artık arama görüşmek istemiyorum ailemi kırmayacağm dedi.vebirden kesti attı.onun için herşeyi yaptım ama dönmedi
    geceleri bazen arar yatağında ağlar konuşmaz hala.bende kötü niyetli insanlara burdan sesleniyorum yapmayın bizi neyle ayırdılarsa allahta onları sevdiklerinden ayırsın çünkü hemen hemen her akşam geceleri birbirimizi arayıp sadece alo sesine saatlerce ağlıyoruz kötü insanları allah kahretsin ben allaha havale ettim

    Yorum tarafından nur — 11/04/2010 @ 20:50

  23. ya harika valla bu büyünün altında yorum yapan arkadaş. yorumuyla beni kırdı geçirdi. ama şunu unutmasın peygamber efendimizede büyü yapılmıştır. yani büyü vardır. ya canbar bu arkadaşı recep ivediğe sevgili yaparsa ne olacak. hani kesinmişya %100 diyorlar. bozulamaz mazallah. sonu bakırköy evlendirme dairesi.:)

    Yorum tarafından adanalı — 23/04/2010 @ 22:10

  24. VALLA GÜLMEKTEN ÖLDÜK AĞZINA SAĞLIK KARDEŞ BANADA YAP Bİ TANE

    Yorum tarafından FATOŞ — 29/06/2010 @ 14:01

  25. ARKADAŞLAR BU İŞİN ESPİRİSİ HERŞEYİ ALLAHTAN İSTEYİN ŞEYTANA UYMAYIN HERKES SEVER ACI ÇEKER BU DÜNYA İMTİHAN DÜNYASI DERDİ VEREN RABBİM SABRINIDA VERİR UNUTMAYIN

    Yorum tarafından fatoş — 29/06/2010 @ 14:05

  26. böle işlere kalkışmayın arkadşlar uğrşamayın enerjinizi harcamayın musallat etmeyin başınıza.. bi kimseyi sevdiyseniz de büyüyle elde etmye çalışmayın hayırlısını dilemek en güzelidir hayır ve şer Allah tandır olmuyosa vardır bi hayrı sevmiyorsa vardır bi hayrı gönlünüzü ferah tutun.. Allah kimseyi yalnız sevgisiz ve çaresiz bırakmaz böle şlerden medet ummayın..

    Yorum tarafından zeyno — 19/07/2010 @ 01:04

  27. Valla bir sey diyeyimmi, blogunuzu okudugumda koptum
    yillardir buyu tecrubem var siz yine de inanin derim ne mucize ler gorduk :)
    Bu arada sorunuza cevap, evet buyuler karisabilirde, hatta bu bana iki hafta once oldu, anne ismini bilmiyordum, surali dedim, sen gel gorki cok kisa bir sure sonra, isminin ayni bas harflerine sahip(soyadi dahil), ayni koyden bir baskasi geldi bana asik oldu!, ve basima bela olarak bayagi bir sikinti yasatti!(Cunki bende benimki sandim! :) hatlar karistir ve benimki benni terketti :)!!!
    yani buyu deyip gecmeyin :)! boylesi de var olayin!

    Yorum tarafından ax — 28/09/2010 @ 23:16

  28. ya arkadaşlarr çok güldümm valla halinize ve halimizeee deli şaçmasıı diyebilirizz buna allahdann başka hiç bir şey bilen yokk kader neyse o olurr ama işde insanlarr bunlardan da ümit bekleyenler de varr sadece bunlarla kendilerinii kandırıyorlarr o kişi seni büyü ile seveceksee bence hiçç sewmesinn ondann daha ii olur boşa emek çekmeyinn olmazz allah tealadan başka hiç kimse ne kaderi degiştire bilir nede başka bir şeyy leriii sadecee allahdann isteyinn sevgimizidee allahdan istemeliyizzz hayırlıysa zatenn olur kii saygılarlaa:D :D :D

    Yorum tarafından tuba — 30/06/2011 @ 10:44


Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemeleri.

Bir Cevap Yazın

The Rubric Theme WordPress.com'dan blog alın.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

